Sunday, January 12, 2014

لطفا به این ویدئو با دقت نگاه کنید تا بیشتر با خصوصیات نظام ولایت مطلقه فقیه آشنا شویم. همان نظامی که محمد خاتمی شیفته آن است و می‌گوید: ما طرفدار نظام هستیم و تقویت نظام رامی‌خواهیم. ما می‌خواهیم اصل نظام باشد و دنبال همین هم هستیم!

صحنه‌های جنون آمیزی میبینیم که چگونه محمود کریمی مداح هفت تیرکش و محبوب بارگاه علی‌ خامنه‌ای در حین مداحی جنونش عود كرده موی فرزندش را می‌کشد و لباس او را پاره می‌کند …









مجتبی‌ واحدی می‌نویسد:
می گویند کسی که از مداح محمود کریمی شکایت کرده بود شکایت خود را پس گرفته است. من نمی فهمم موضوع هسته ای محرمانه است ، قصه سه هزار میلیارد را کسی نباید بفهمد این داستان را هم کسی نباید بداند چه بود و چه شد؟ آیا این داستان هم باید در ابهام بماند؟ توجه کنید: طبق اعلام رسانه های صد درصد راستگوی وابسته به حکومت، در یک نیمه شب، حاج محمود مظلوم در حال تردد در یک اتوبان مورد تعقیب تعدادی از اراذل اوباش واقع می شود که اورا رها نمی کنند. این مظلوم هم برای دفاع از خودش ، هفت تیر می کشد و تیر اندازی می کند. خوب تا اینجای کار اجرش با آشیخ احمد جنتی. اما ناگهان و درست بعد از اعلام حمایت جامعه مداحان تهران از حاج محمود، اعلام می شود « کسی که از حاج محمود شکایت کرده بود به دلیل ارادت به اهل بیت و مداحان اهل بیت ، از شکایت خود صرفنظر کرده است » . گیرم که آن اراذل و اوباش از شکایت خود صرفنظر کردند اما حکومت که نباید دست از اراذل و اوباش بردارد. سردار رادان که شرارت و رذالت از سرو رویش می بارد کلی پول از حکومت می گیرد تا هر چند وقت یکبار نمایش مقابله با اراذل و اوباش راه بیندازد آنوقت به ادعای این حضرات ، عده ای از اراذل و اوباش در وسط تهران به یکی از احیا کنندگان گفتمان انقلاب حمله می کنند تازه طلب کار هم می شوند. البته من فکر می کنم شاکی بیچاره فیلم زیر را دیده و به شکرانه اینکه حاج محمود او را نکشته ، رضابت داده است!
.
.
مجتبی واحدی
22 دی 92

No comments: