Saturday, December 14, 2013

وکیل مدافع اولیاء دم ستار بهشتی گفت: موکلانم از پیگیری پرونده ستار بهشتی با اتهام قتل شبه عمد انصراف دادند و این مساله طی نامه‌ای به دادستان تهران اعلام خواهد شد.

«گیتی پور فاضل» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به رغم اینکه زندانیان بند ۳۵۰ اوین حاضر بودند در پرونده ستار بهشتی شهادت دهند، اما دادگاه کیفری کارکنان دولت اتهام قتل عمد را در این پرونده نپذیرفت و آن را شبه عمد تشخیص داد.
وکیل مدافع اولیاء دم ستار بهشتی گفت: پدر و مادر ستار بهشتی نیز قتل شبه عمد را قبول ندارند و حاضر نیستند خون فرزند خود را بفروشند.
---
داماد خانواده بهشتی دربارهٔ قتل ستار به وسیله حکومت ولایت فقیه: "گفتند بگویید ستار در تصادف رانندگی کشته شده و به شما پول هم می دهیم .. بگم کجا تصادف کرده؟ توی اوین یا فتا؟ گفت خفه میشی‌ یا خفه ا‌ت کنیم؟ گفتم ما با نان کارگری بزرگ شده ایم ولازم نداریم "






























شیرین عبادی: سکوت حسن روحانی به منزله تأیید اعمال خلاف قانون است

مادر ستار بهشتی: بسته شدن پرونده قتل عمد به دنیا نشان داد که شکنجه هست ولی مسولان می ترسند عنوانش کنند

مادر مرحوم ستار بهشتی: «من قتل شبه عمد ستار را قبول ندارم و آن را مسخره می دانم. دادگاه با بستن پرونده قتل عمد ستار کل سیستم را زیر سوال برد. آنها با این کار نشان دادند که تنها یک نفر یعنی بازجوی ستار خطا نکرده که او را محاکمه کنند و قضیه تمام شود بلکه کل سیستم خطا کرده است و نمی توانند کل سیستم را محاکمه کنند. بسته شدن پرونده قتل عمد ستار به دنیا نشان می دهد که شکنجه هست، خیلی هم هست فقط مسولان می ترسند که عنوانش کنند.»
.
.

No comments: