Tuesday, December 17, 2013

فاجعه‌ای فرهنگی در جامعه! دوستان بی‌تفاوت نسبت به این مسئله نباشیم این یک سقوط فرهنگی دیگر همانند انقلاب ضد فرهنگی سال ۱۳۵۹ است! 

اگر در دو سال اول انقلاب که هنوز تب انقلابی اغلب روشنفکران را رها نکرده بود و در مقابل انقلاب ضد فرهنگی سال ۱۳۵۹ امثال سروش فرصت طلب جاهل مذهبی و حسن حبیبی‌ها و محمد جواد باهنرها سکوت کردند تا فاجعه ا ی به بار آمد که هنوز آثار تخریبی‌اش کمر جامعه را راست نکرده، امروز تک تک ما مقصریم اگر با این فاجعه مقابله نکنیم! 
طرحی که متن تفاهم نامه ی آن هم امضا شده بنا بر این ست که در راس هر مدرسه یک آخوند قرار بگیرد! یعنی مدارس به حوزه ی علمیه تبدیل می شوند!























آقای روحانی! آیا این طرح هم به دولت مربوط نیست و به قوه قضاییه مربوط است؟ 
آقای روحانی از زمانی که شما ریاست جمهوری را عهده دار شدید به کدام وعده ی خود عمل کردید؟ از آزادی زندانیان وعده دادید دستگیری‌ها بیشتر شد! (فقط بخاطر فشار جامعه جهانی برای اینکه بتوانید بر روی میز مذاکره بنشینید چند زندانی که در حد بین المللی شناخته شده بودند با وثیقه‌های میلیونی سرسام آور آزاد کردید!) از امنیت وعده دادید فشار به زنان را در خیابان‌ها گسترش دادید! از تلاش برای تعامل حرف زدید اعدام‌ها حتی نسبت به همین مدت زمان در دوران احمدی نژاد بیشتر شده! از همیاری زنان و بکار گیری آنها در دولت و قدرت‌های اجرایی حرف زدید فقط یک سخنگو به عنوان مترسک انتخاب کردید! دانشگاه‌ها را که سالیانیست به پادگان نظامی تبدیل کردید و حال میخواهید مدارس را به حوزه ی علمیه تبدیل کنید؟ مگر نه اینکه هر چیزی باید جای خود را داشته باشد؟ می خواهید کل ایران را به آخوند و طلبه تبدیل کنید؟ آقای روحانی مطمئن باشید که هر چه شما اینگونه فشارها را بر مردم بیشتر وارد کنید تنفر آنها از اسلام ره آورد شما و شرکایتان بیشتر خواهد شد و عمرتان خوشبختانه کوتاه تر! 

انتظار از شما نیست چون شما ۳۵ سال است که حافظ این نظام و قوانین قرون وسطایی‌اش هستید اما من متعجبم از دوستانی که از چپ و راست از اصلاح طلب و دمکرات و ملی مذهبی که به شما باور کردند و رای دادند و در مقابل جنایات توجیه می کنند و در مقابل فجایع فرهنگی سکوت؟ همان کسانی که به راحتی به مخالفین انتخابات فریب دهنده ی شما و خامنه‌ای به کسانی که مثل من علیه انتخابات دروغین و فریبنده شما افشاگری می کردند هزاران تهمت و افترا زدند و ما را عامل بیگانه و یا جنگ طلب می خواندند الان سر در کجا پنهان کردند و چرا در مقابل این فاجعه‌های فرهنگی سکوت می کنند؟

دوستانی که به روحانی رای دادید! آیا چنین اقدام هایی را هم می توانید همانند اعدام‌ها توجیه کنید و بگویید این به قوه ی قضاییه مربوط است و به دولت و روحانی ربط ندارد؟ تا کی باید مردم را فریب داد؟


اختر قاسمی

No comments: