Thursday, May 2, 2013


دلدادگی هوشنگ امیر احمدی رئیس شورای آمریکاییان ایرانیان به خامنه ای در برنامه افق : من فکر می‌کنم بزرگ‌ترین خطری که ایران را تهدید می‌کند، این است که خدای نکرده یکی‌ بیاید رهبری نظام را تضعیف کند!
من اعتقاد به انتخابات دارم، همیشه هم شرکت کردم، چه کندید چه رای دهنده.
وی همچنین توضیحات "مبهمی" در رابطه با دستگیری خود در فرودگاه تهران ارائه می‌کند.












گزیده ای از وعده وعید های انتخاباتی هوشنگ امیر احمدی "استاد توسعه بین‌الملل": 
- واقعیت این هم که مقام رهبری جمهوری اسلامی مراتب تاکید کرده هرکس که به خدا اعتقاد داره، به نظام اعتقاد داره ، برنامه دارد و معقول هست باید شرکت کند. بنده هم ...







- وی همچنین از دوستی‌ خود با اسفندیار رحیم مشایی و بقیه دولتمردان می‌گوید. یک عده‌ جریان رابطه من و آقای مشایی رو بیشتر از اون چیزی که وجود داشت بزرگ کردند.
- بنده اگر از فیلتر شورای نگهبان بگذارم حتما رئیس جمهوری بعدی ایران هستم. به شما قول میدم امیر احمدی بیشتر از همه کاندیدا‌ها رای دارد.
- من یک برنامه برای ملت ایران روی میز گذاشتم. من تنها کاندیدایی هستم که برنامه دارم برای ملت ایران.
- مجلس همیشه با رئیس جمهور هماهنگ هست!
.
.

No comments: