Wednesday, April 24, 2013


احمدی‌نژاد در قم:

*چاوز در تمام سخنرانی‌هایش اسم امام را می‌آورد و می‌گفت راه ما راه امام است. او می‌گفت هرچه جمهوری اسلامی بگوید، قبول دارم و سوال ندارم. به طور مثال در ماجرای غزه به او زنگ زدم و گفتم باید کاری کرد و پس از اتمام آن گفت‌وگو، با وزارت خارجه کشورش تماس گرفت و گفت که سفیر صهیونیست‌ها را بیرون بیندازند.

*تلاش دارند شخصیت چاوز را خراب کنند و لازم بود که ما برویم و گفته می‌شود حرف‌هایمان ذهنیت‌ها را جهت داد. وقتی که همراه چاوز به زیارت امام رضا (ع) رفتیم، خبرنگاران را جمع کرد و یک ربع راجع به امام زمان (عج) صحبت کرد.

*چاوز یک تنه در برابر مستکبران و صهیونیست‌ها ایستاد و 15 کشور را در خط انقلاب آورد و به جمهوری اسلامی وصل کرد.

* در تشییع جنازه چاوز مردم به صورت میلیونی شرکت کرده بودند و ده‌ها کیلومتر صف کشیدند تا با جنازه‌اش خداحافظی کنند و جمعیت طوری حضور داشتند که مثل راهپیمایی‌های عظیم ایران بود و در بین این جمعیت 54 هیات و 32 رییس دولت حضور داشتند. در این مراسم همه به ما تسلیت می‌گفتند و می‌گفتند آقای چاوز ما را با شما و انقلاب ایران آشنا کرده است و امروز حضور شما ما را محکم می‌کند.



















*در مراسم تشییع جنازه چاوز در صف مردم ایستاده بودم و مردم فریاد «ویوا ایران» یعنی زنده باد ایران را سر می‌دادند" البته «ویوا احمدی‌نژاد» هم زیاد می‌گفتند.

*وقتی از جلوی جمعیت رد می‌شدم، فریادها بلند شد و همه زنده باد ایران و زنده باد عدالت سر می‌دادند.

* البته در این مراسم، برای ما سوالات شرعی هم پیش می‌آمد که بعدا می‌پرسیم. چون وقتی سوال شرعی پیش می‌آید، باید بپرسیم تا بدانیم.




No comments: