Monday, April 15, 2013


مردم باید تاوان نه گفتن به غرب را بپردازند!

جواد اسماعیلی٬ مدیرکل اطلاعات گلستان می‌گوید که «نه گفتن٬ تاوان» دارد و اگر «گوجه، پیاز و سیب‌زمینی» معیار انقلاب است٬ باید «فاتحه» آن را خواند.
به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای اسماعیلی روز یکشنبه (۲۵ فروردین ماه) درباره مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرده است: «اصحاب زمستان فقط یأس و ناامیدی را پخش می‌کنند.»




















وی با این حال توضیح بیشتری درباره «اصحاب زمستان» نداده است.
اسماعیلی گفته است: «جلوی کشتی شما را می‌گیرند، پول بانک‌هایتان را بلوکه می‌کنند اما وقتی گفتیم علی، فاطمه، امام و حمایت از مظلوم باید منتظر این مشکلات نیز باشیم.»
این مقام اطلاعاتی همچنین مدعی شده است که «امروز ایران به عنوان یک قطب بزرگ در مقابل زیاده‌خواهان دنیا ایستاده است.»
مقام‌های رسمی جمهوری اسلامی که در ابتدا تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور و معیشت مردم را انکار می‌کردند٬ در حال حاضر سعی می‌کنند به شهروندان القا کنند باید این شرایط دشوار را بپذیرند.
آن‌ها با گره زدن مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها که به علت برنامه هسته‌ای به کشور تحمیل شده با مسائل مذهبی٬ تلاش می‌کنند از باورهای دینی مردم سوءاستفاده کنند.















محمدعلی آسودی٬ رئیس اداره تبلیغات سپاه با افزایش فشارهای اقتصادی گفته بود مردم ایران «حاضرند هزاران بار قطعه قطعه، کشته و خاکس‌تر شوند٬ اما همچنان با جان و دل نوای لبیک یا ولی زمان سر دهند.»
وی افزوده بود که «مردم ما میراث دار کسانی هستند که در سخت‌ترین شرایط شعب ابیطالب، دست از آرمان خود برنداشتند.»
عباس واعظ‌ طبسی٬ نماینده ولی فقیه در خراسان هم بهمن ماه سال ۱۳۹۱ گفته بود مردم به «عشق نظام» همه مشکلات را تحمل می‌کنند.



No comments: