Tuesday, April 9, 2013


منتقد حق حرف زدن ندارد،انتقاد جایی در مناسبات ما ندارد،منتقد یک آدم نفهم و عقب مانده است که چشم دیدن پیشرفت ما را ندارد و فقط بلد است غر بزند که چرا چنین است و چنان نیست، این راهی است که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری اش به کار گرفته و تا حالا هم ادامه دارد.

ستار بهشتی را به جرم انتقاد به سیاست هایتان کشتید تا دور و برتان را همه آدم های چاپلوس و دستمال به دست پر کنند، همه آنهایی که در وصف شما قصیده ها بسرایند و مدح ها سر دهند و شما به فیض کمال برسید فرق شما با آن شاهانی که یکسر به دنبال تعریف و تمجید از خود بودند و تا یک نفر را می دیدند که انتقادی می کند گردنش را می زدند چیست؟









ستار بهشتی را زیر شکنجه های بی امان خود کشتید تا درس عبرتی باشد برای همه منتقدانی که از شما انتقاد می کنند و با این کارتان ثابت کردید که شعور درک نقد را ندارید پس ایمان داشته باشید که هیچ گاه پیشرفتی برای شما حاصل نخواهد شد و شما تا ابد در جا خواهید زد در جای خودتان به طور مداوم.
ستار بهشتی را کشتید اما بدانید هستند کسانی که عینک ریزبینانه به چشم خود زده اند و موشکافانه سیاست های شما را دنبال می کنند، تعداد این افراد کم نیست ، چند نفر را می خواهید بکشید؟ چند نفر را می خواهید شکنجه کنید؟ چند نفر را می خواهید زندانی کنید؟ چند نفر را می خواهید حبس خانگی کنید؟ جواب بدهید دیگر چرا صدایتان بریده شده است؟

در آخر مطلب باید بگویم با کشتن ستار" بهشتی ها" نه زبانی از کار می افتد و نه قلمی نمی نویسد انتقاد ادامه دارد ...



No comments: