Friday, March 22, 2013


12 درصد زنان متاهل از فقر خود فروش شدند.
من سیاسی نیستم!
به فرزندان آزادی، دختران و پسران در زندان تجاوز کردند.
من سیاسی نیستم!
سن خود فروشی دختران بخت برگشته از فقر به زیر 12 سال رسید.
من سیاسی نیستم!
همشهری ات سالهاست در نوبت فروش کلیه است براي یک یخچال.
من سیاسی نیستم!
فرزندان تو در این سرزمین از نالایقی رهبران هر روز معتاد می شوند.
من سیاسی نیستم!
میادین شهرمان صحنه های جان کندن انسان ها گشته است.
من سیاسی نیستم!
هوای شهرمان آلوده است، خشم ونفرت آورده اند، زندگی را دزدیده اند.
من سیاسی نیستم!
مردم کشورمان براي تفریح به قبرستان می روند.
من سیاسی نیستم!
هر چه زشتی و پلشتی و سیاهی است این حکومت اسلامی آورده است.
من سیاسی نیستم!





















همه کشورهای جهان آباد و شاد می شوند و ما هر روز خراب.
من سیاسی نیستم!
خانه ات ویران شده، به فرزندت تجاوز گشته، دخترت به خودفروشی افتاده است.
من سیاسی نیستم!
خانه ات سوخت، اصل و هویتت را آتش زدند، کشورت را به بیگانگان فروختند.
من سیاسی نیستم!
يکباره بگو من انسان نیستم...

لازم نیست سیاسی باشی، اما انسان که هستی؛ بی تفاوت نباش.
...

از فيسبوك حامد ملكلو

No comments: