Friday, March 1, 2013

نظام به بيماري "وسواس آبروداري!" مبتلا شده و در هر زمينه اي، مي خواهد بر خلاف آنچه كه هست، محترم و آبرومند جلوه كند!

به دستور هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي، عكاسان مطبوعات براي حضور در مجلس و عكسبرداري از آنچه در پارلمان مي گذرد، "محدود" شده اند!
به عبارت ديگر، درب «خانه ملت!» فقط در ساعت محدودي به روي نمايندگان رسانه هاي باز است. چرا؟ چون نمايندگان در صحن مجلس، گاهي شوخي هاي مستهجن بدني با همديگر مي كنند، غالبا" در هنگام مذاكرات درباره قوانين كشور خوابيده اند و خيلي اوقات رفتارهايي خلاف شأن نمايندگي انجام مي دهند.














اين شيوه "علاج وارونه" در نظام اسلامي يك روش مرسوم است. يعني به جاي اصلاح رفتارهاي زننده نمايندگان، از حضور خبرنگاران جلوگيري مي كنند و سر خود را در برف فرو مي كنند! در كشورهاي مختلف جهان، از آغاز تا پايان جلسات پارلمان و سنا به طور زنده و مستقيم و بدون لحظه اي سانسور و وقفه از تلويزيون پخش مي شود و همه شهروندان از مذاكرات نمايندگان، بحث و جدلها، نوع رأي گيري ها و نتايج آراء منتخبان خود بدون هيچ مانعي آگاه مي شوند. فقط در تنها كشوري كه ادعاي "مديريت بر جهان" را دارد، يعني در جمهوري اسلامي ايران است كه مذاكرات مجلس، با سانسور از طريق "راديو" پخش مي شود و در هنگام مذاكرات مهم همين راديو را هم قطع مي كنند و به جاي مذاكرات، موسيقي پخش مي كنند!
حالا هم كه عكاسان را بخاطر عكسبرداري از چرت زدن و شوخي هاي بدني نمايندگان و بي نظمي هاي مضحك جايگاه هيأت رئيسه كه بيشتر شبيه "تالار بورس نفت لندن!" شلوغ و پر ازدحام است، محدود كرده اند تا در يك ساعت كوتاه كه همه نمايندگان بيدار و مرتب نشسته اند، عكاسان بيايند و عكسبرداري بكنند و زود هم بروند. 
















بعد از آن مجلس خودماني مي شود و گپ و گعده و چرت و چت كردن و بازي با موبايل و ... آزاد مي شود! در حكومت اسلامي چشم مردم را كور مي كنند و رسانه ها را مي بندند تا ضعفها و زشتي هاي مسئولان را نبينند و نشان ندهند. تا "آبروي" نظام اسلامي حفظ شود! آيا با اين روشها آبرويي هم حفظ مي شود؟ و اصلا" آيا آبرويي باقي مانده تا حفظ شود؟
.
.
بابــک داد

No comments: