Thursday, March 21, 2013


اینایی که تا به یک نفر به اصطلاح مسلمون توهین میشه ، داد از احترام به عقاید دیگران و دموکراسی و آزادی بیان و عقیده و پوشش میزنن...!!!
وقتی چهارتا لندهور به زور و کتک ، دخترای این مملکت رو سوار ون گشت ارشاد میکنن و به بازداشگاههای کثیف رژیم آخوندی میبرن ، کدوم گوری هستن ؟؟؟؟
چرا اون موقع لال شدن ؟؟؟
چرا اون موقع نمیرن بگن آغا نکن ، ظلم نکن ، زور نگو ، توهین نکن ، به اعتقادات مردم کاری نداشته باش ؟؟؟!!!
آزادی و اعتقاد فقط مال شماست ؟؟!! 
فقط شما آدم هستین و اجازۀ زندگی دارین ؟؟



















خجالت بکشین ، خفه بشین و سکوت کنین !
شماهایی که به سکوت کردن عادت کردین پس همه جا سکوت کنین !
کسی بخاطر دفاع از یک لچک به سر به شما جایزه نمیده ، اگر مرد هستین و کمی شرف و وجدان دارین در مقابل ظلم ها سینه سپر کنین !
وقتی دختری 16 17 ساله رو جلوی چشمتان سوار میکنن و معلوم نیست کجا میبرن غیرتی بشین و ازش دفاع کنین ، نه از یک لچک به سر متظاهر !
دیگه از دست نادانی شما خسته شدم !
از امروز خودتون رو برای توهین های من آماده کنین ، که لیاقت ندارین با شما مثل انسان برخورد بشه ..
تا زمانی که روزی چند بار با گیر دادن به دختران ایرانی توهین میکنین ، من هم اجازه دارم به شما و افکار و مذهب شما توهین کنم !

No comments: