Sunday, March 10, 2013



امروز وقتي با بُغض مشائي در حين سخنراني، احمدي نژاد هم كه در تمام مدت سخنراني مشائي، پشت سر او ايستاده بود به گريه افتاد، ديگر مطمئن شدم كه اين عاشق پريشان حال، حتي به قيمت كودتا و جنگ داخلي هم به كسي غير از "مشائي" اجازه ورود به كاخ رياست جمهوري را نخواهد داد و آماده هر رفتار غيرمنتظره اي است! احمدي نژاد و خامنه اي زماني "همدست و شريك سرقت" يك بانك بودند و بعد بر سر تقسيم مال دزدي به جان همديگر افتادند.
















دعواي آنها دعوا بر سر "حق" نيست و نزاع بر سر قدرت است. بايد مراقب بود كه هر دو طرف فاسد، جنايتكار و ديكتاتورند و هيچ مزيّتي نسبت به هم ندارند. پس نفرت ما از خودكامگي خامنه اي، موجب حقانيّت احمدي نژاد نمي شود. همانطور كه متقابلا" تنفرمان از اين كوچولوي تهوّع آور، نبايد ما را ناخودآگاه به دامان ديكتاتور فرظانه(!) ببرد. اما تحليل رفتارهاي هر دو طرف، بسيار لازم است. احمدي نژاد اين روزها به "جنگ رواني" خود با رهبر شدت بيشتري داده و در اين مسير گاهي آنچنان زياده روي و افراط مي كند كه احتمال بروز هر اتفاقي مي رود. او بعد از مطرح كردن نظريه ديني "رجعت شهيد چاوز!" و توصيفات فرابشري درباره وي، امروز در مراسم استقبال از نوروز رحيم مشائي را هم تا "معراج!" بالا برد و از او توصيفاتي ارائه كرد كه فقط از زبان يك "مجنون تمام عيار و انتحاري!" مي توان شنيد. سپس نشان فرهنگ را به مشائي اعطاء كرد و نماز ظهر را هم پشت سر او خواند تا ميزان ارادتش به مشائي را "جار" بزند.















احمدي نژاد و مشايي در سخناني تصنعي و "سوپر ناسيوناليستي!" درباره ايران و ايرانيان و نوروز و بهار(!) سخن گفتند و احمدي نژاد در اوج شيفتگي، مشائي را با نشانه هاي مشهور "انسان كامل" توصيف كرد و گفت: "زمانی که ملت ایران با آغوش باز اسلام و پیام پیامبر را انتخاب کرد «به خاطر عشق ملت ایران به بهار بود» چرا که حقیقت بهار را در پیام پیامبر دید و «آن را» انتخاب کرد. امروز هم ملت ایران بدنبال «بهار» است!" و سپس با تأكيدي معنادار و تكرار سه باره گفت: "مشائي مردي است بهاري بهاري بهاري!!" احمدي نژاد به عبارتي حرف آخرش را زد و گفت:«انتخاب مشائي بهاري، هدف اصلي دين و پيام پيامبراسلام و خواسته ديرين ايرانيان بوده است!» و اين يعني تا رحيم مشائي هست، فكر هيچكس ديگري را براي رياست جمهوري نكنيد! امروز جنون پيشرفته، شيفتگي و كيش شخصيت و يك جور توّهم خطرناك در رفتار و سخنان احمدي نژاد نمايان بود، كه او را "آبستن" هر جور عصيان و آشوبگري و انتحاري نشان مي داد! با ديدن اين "شيفتگي هولناك!" او به مشائي، ديگر هيچ ترديدي ندارم كه محال است احمدي نژاد اجازه بدهد كسي غير از او رئيس جمهور شود. براي اين هدف، كه امروز آن را «مقدس» هم كرد، اگر لازم شود او ضامن هر بمبي را مي كشد و حتي بعيد نيست كه دست به اسلحه ببرد و يا انتحاري عمل كند!!
.
.
بابــک داد

No comments: